Kuweta Petree posiada 12 miesięcy gwarancji realizowanej u sprzedawcy. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się ze sprzedawcą.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

Dostawa i zwroty

Dostawa i gwarancja

  1. Towary zamówione w sklepie wysyłane są na adres podany przez Klienta w formularzu zamówienia.

  2. Towary zamówione przez Sklep wysyłane są wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku chęci zamówienia towaru na adres poza granicami kraju należy skontaktować się ze sprzedawcą.

  3. Wszystkie paczki wysyłamy przesyłką kurierską lub pocztową. Odbiór osobisty nie jest możliwy.

  4. W każdym przypadku Klient jest zobowiązany do sprawdzenia odebranej przesyłki, tj. powinien zwrócić uwagę, czy opakowanie nie zostało uszkodzone. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń w opakowaniu, przy dostawie pocztą lub kurierem, Klient nie powinien przyjąć przesyłki. Należy sporządzić protokół szkody w obecności listonosza lub kuriera oraz poinformować Sprzedawcę o zaistniałej sytuacji.

Zwroty i reklamacje

Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić czy nie uległa ona uszkodzeniu podczas transportu. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne (wgniecenia, dziury itp.), zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami telefonicznie pod numerem 693076188 lub e-mailowo sklepcyberkot@gmail.com.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu telefonicznie pod numerem 693076188 lub e-mailowo sklepcyberkot@gmail.com. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Operator płatności

Cyber Kot w mediach społecznościowych

Doładuj swoje zakupy w sklepie z kuwetami Petree przy pomocy operatora płatności Przelewy24. Proste i bezpieczne.

Informacje

Kontakt

sklepcyberkot@gmail.com

+48 693 076 188

Regulamin sklepu

Polityka prywatności oraz Cookies

Gwarancja

Zwroty i wymiana